Teoria mea despre slăbit în 7 principii uluitor de simple


O știți pe aia cu „da' eu nu mănânc!” ?

Venind de la un nene sau o tanti de 140 de kile?

Și eu. O aud de atâtea ori că nu mai am răbdare.

Să clarificăm din start un lucru: nimeni nu se îngrașă cu aer.

Ați văzut voi oameni obezi în fotografiile de la Auschwitz?


  1. Aportul de calorii (energie) se află în balanță cu utilizarea lor.

  2. Crește aportul sau scade utilizarea sau au loc amândouă, avem o tendință de îngrășare. Scade aportul sau crește utilizarea sau au loc amândouă, avem o tendință de slăbire.


  3. O greutate sănătoasă înseamnă stil de viață.

  4. Nu vei ajunge la o greutate sănătoasă și nici nu o vei menține dacă tot la câteva luni ții regim de înfometare. După care te îndopi iar la fast food ca să te răsplătești că ai slăbit 5 kile.


  5. Evită perioadele de repaus după mesele zilei.
  6. Cu alte cuvinte... nu te îndopa seara înainte de culcare. Ultima masă trebuie să fie minim cinci (5) ore înainte de culcare. Renunță la siesta de după prânz și fă în schimb un pic de mișcare.


  7. Nu există o dietă minune.
  8. Majoritatea dietelor care circulă pe internet sunt tâmpenii care în cel mai bun caz nu sunt dăunătoare. Nicio dietă nu te va scăpa definitiv de kilogramele în plus dacă nu e însoțită de modificări la fel de definitive ale stilului de viață.


  9. Cântărește-te săptămânal.
  10. Mâna sus cine s-a cântărit zilnic în timpul unei diete, sperând să vadă rezultate miraculoase. Așa nu ajungem nicăieri. Chiar și atunci când nu ții regim, monitorizează-ți greutatea o dată pe săptămână.


  11. Poți slăbi mâncând ORICE vrei.
  12. Câtă vreme menții tendința de slăbire prin aport scăzut și utilizare crescută de energie, poți slăbi mâncând orice ai tu chef. Chiar și fast food, așa cum a făcut acest tip. Nu recomand însă această modalitate.


  13. Am o boală endocrină.
  14. Nu îmi place să generalizez, dar de cele mai multe ori bolile endocrine sunt doar un pretext pentru a nu face nimic. Da, anumite boli endocrine pot produce o tendință de îngrășare, dar revin la afirmația de mai sus: nimeni nu se îngrașă doar cu aer.


Ai la dispoziție două pârghii simple pentru a slăbi: mănâncă ceva mai puțin, fă ceva mai multă mișcare.

Acum pune-le în aplicare!

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation