Introducere

Salut!

Mă numesc Mariusz și sunt student în ultimul an la medicină generală, la UMF Cluj.
Am creat acest blog sperând să împărtășesc experiențele, opiniile, criticile, întâmplările etc din ultimul an de medicină, pe măsură ce merg la cursuri, dau examene, scriu lucrarea de licență, recuperez module (voi explica mai târziu) și, nu în ultimul rând, îmi calculez opțiunile profesionale pentru perioada de după facultate. Toate acestea, evident, încercând să le mențin în echilibru cu viața socială.

Interfața blogului este poate un pic nefinisată, dar pe măsură ce voi cunoaște acest nou spațiu în care m-am avântat („bloggăreala”), voi face și ajustările necesare.

Pe curând!

Comentarii

  1. perfect! ar fi cazul sa incepem cu.. ce este anul 6? pe langa refelxele care ni le-am format, probabil exista o gramada de frici.. ce o sa facem apoi? cum o sa fie examenele de licenta si rezi? ce o sa fie intre noi..acele prietenii care au avut atat d emult timp sa se formeze, si totusi putin ca sa existe :)
    deci.. ce inseamna anul 6?

    RăspundețiȘtergere
  2. O singură perspectivă nu e de ajuns pentru ca alții să-și formeze o părere completă despre ce înseamnă anul 6, așa că „everyone is invited”.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații