Schimbări

A început facultatea din nou. De data asta fără mine, fără noi, proaspeții absolvenți.
O schimbare.

Am trecut oficial la „nomenclatura” de Blog de medic. Sper sa fie de bun augur.
O altă schimbare.

Îmi pregătesc dosarele pentru înscriere la rezidențiat, pentru certificatul de conformitate, pentru Approbation (act emis în Germania care îmi dă voie să practic medicina la ei) în loc să merg la cursuri și stagii clinice.
Încă o schimbare.

Între timp am primit contractul de la Westerstede.
Un lucru care anunță mari schimbări.

Și peste câteva zile mă voi apuca de învățat pentru examenul de rezidențiat.
Unele lucruri nu se schimbă niciodată.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații