Prima săptămână

       A trecut și prima săptămână...
       Trebuie să recunosc că mi-a fost mai greu decât mă așteptam. Este mult de muncă, mult de tras, mult de învățat. Dar pe partea de abilități practice am reușit să progresez vizibil, astfel că nu mai cer ajutorul colegilor decât în puține cazuri, când vine vorba de pus o branulă sau recoltat sânge.

Aștept în continuare Approbation-ul. Conducerea clinicii mi-a sugerat să îi presez pe birocrați cu un telefon, pentru că altfel se rezolvă prea lent situația.

Ar fi mai multe de povestit dar deocamdată nu îmi pot face ordine în idei. Pe curând!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații