Zilnic ceva nou


        Încet, încet lucrurile intră pe un oarecare făgaș și încep să mă acomodez. Încă nu mă pot obișnui cu faptul că toată lumea (inclusiv asistentele pe medici și invers, inclusiv rezidenții pe specialiști și invers) se tutuiește pe aici, pe când la noi relațiile inter-colegiale păreau ceva mai rigide și mai formale. Și se uită câteodată ciudat la mine când îi iau cu dvs.

        Astăzi s-a internat o doamnă mai în vârstă cu fracturi patologice de corpi vertebrali. Radiografia de coloană vertebrală lombară era plină de focare osteolitice. Pe mine a picat sarcina ingrată de a-i transmite că cel mai probabil are cancer, dar că nu știm unde e și că în următoarele zile îl vom căuta. Cred că m-am descurcat binișor, cu toate că habar nu aveam de unde să încep. Apoi a trebuit s-o consult cap-coadă, lucru care m-a încântat, pentru că nu o mai făcusem de la examenul de licență (în sfârșit am pus și eu stetoscopul pe cineva!).
         În ciuda situației sumbre, cred că e o experiență care îmi va folosi pe viitor.

Pe curând!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații