Reflectorul

       În orășelul ăsta mic există un singur bar mai cu lipici și mai frecventat de tineri... îi zice Wunderbar. E locul unde ieși când te plictisești în casă și n-ai mașină să mergi în altă parte.

       Acum că am făcut exposé-ul, să trec la subiect. Mă întorceam eu într-o noapte cu ceva mai mult de o bere la bord către casă. Păsărelele ciripeau, iar eu mă gândeam la cai verzi pe pereți. Feeric, ce să mai discutăm. Drumul trecea pe o stradă liniștită, cu blocuri mici.
La un moment dat, se aprinde brusc o lumină orbitoare peste mine. Mă așteptam în orice moment să aud un Halt! sau Stehen bleiben! răcnite în stil nazist. Mă așteptam să sară câini și oameni pe mine ca pe ultimul transfug.

După ce mă dezmeticesc un pic și mi se contractă binișor pupilele, văd sursa...
...un reflector cu senzor de mișcare montat la intrarea unuia dintre blocuri.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații