Varșovia

       În ultimele săptămâni nu am făcut prea multe, decât muncă, muncă și iar muncă. Au fost ore suplimentare fără număr aproape, multă treabă cu pacienți multimorbizi și altele asemenea...

       M-am revoltat când ober-ul mi-a cerut să pregătesc un pacient dement și anemic pentru colonoscopie. De parcă o tumoră în plus sau în minus îl făcea mai puțin dement și îi permitea să se bucure mai mult de viață.
       Am stat 6 zile pe cardiologie unde am muncit cât într-o lună și nu am învățat mai nimic, poate doar cum să scriu bilete de externare cu viteză maximă. Iar sesiunea zilnică de vreo oră de interpretat EKG-uri de lungă durată era singurul moment de relaxare. Am văzut pentru prima oară cum arată un om la 300 kg. Seamănă izbitor cu o balenă eșuată. Încă nu înțeleg cum se poate ajunge la asemenea dimensiuni monstruoase.

       Highlight-ul însă a fost un weekend, extrem de scurt de altfel, petrecut la Varșovia în interes personal. O mică despărțire de provincialitatea în care mă scald. Orașul arată grozav și de la an la an ceva e nou. Acum bineînțeles noutatea erau pregătirile pentru Euro 2012. Peste tot prin centru și nu numai, reclame, bannere, postere, amenajări de puncte de urmărire în aer liber la monitoare gigant a meciurilor. 

Stadionul văzut dinspre orașul vechi, în prim plan un pod peste Vistula (poză mai veche)





       Stadionul, deși nu l-am văzut de aproape, arată grozav și este finisat la exterior în culorile naționale. Deja regret că nu pot fi la unul dintre meciuri la fața locului, mai ales că totul se va desfășura la doar 2 ore distanță cu avionul. Poate cu altă ocazie.

       În rest, AMR 6 săptămâni și minim 3 gărzi până la concediu și evadarea din frigiderul ăsta defect (astăzi 12 grade și foarte multă ploaie)...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații