Diferență

       Mă uitam zilele astea pe postările mele și mi-am dat seama de un lucru. Postez pe blog în general chestii negative, sunt nemulțumit de aia, mă irită aialaltă, garda nu mai știu care a fost nașpa și tot așa. Pare că mersul la serviciu e o pacoste. Adevărul e că blogul acesta a devenit un fel de debușeu, un loc unde mă descarc de toate chestiile care mă enervează la niemțălăii ăștia, un loc în care mă plâng.

       Dar, o să mă întrebe unii, până la urmă ce e bine în Germania? Păi multe lucruri. Dar e o întrebare la care e greu de răspuns în puține rânduri și fără a folosi clișee. Germania este tot ceea ce nu este România. Iar România este tot ceea ce nu este Germania. (Poate voi reuși să dezvolt mai mult ideea într-un post viitor.)

Comentarii

  1. Nu ai nevoie de multe randuri pentru a explica diferenta dintre cele doua tari . Daca ai puterea sa fii sincer vei vedea ca totul se rezuma la bani.
    Daca in Romania ai avea acelasi salariu nu ai lucra o secunda in Germania.
    Restul cum ar fi civilizatie, si altele sunt doar ca sa te faca sa accepti mai usori ca treci prin chinurile iadului si pentru chestiuni oarecum superioare ca sa zic asa , chestiuni care-ti mangaie orgoliul dar din nefericire nu te fac sa te simti mai bine, dovada multitudinea de postari pe care tu insuti le numesti negative

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faci greșeala de a considera că mă cunoști deja doar pentru că mi-ai citit câteva postări, iar pe deasupra mă mai și judeci.
      Adevărul e că orice argumente sau contraargumente ți-aș tot nu te-aș convinge de vreun lucru pentru că așa ești educat/programat să gândești, așa că mă voi scuti din start de vreun efort în acest sens.
      Dacă tot mă admonestezi cu atâta superioritate morală, măcar ai bunul simț și semnează-te. Pe internet toți putem fi mari și tari.

      Ștergere
  2. DOMNUL DOCTOR SUNTETI CU O EDUCATIE FOARTE FRUMOASA,AVETI CEI 7 ANI MINUNATI DE ACASA DATI DE PARINTI CU MARE INTERES,RESPONSABILITATE SI SPIRITUALITATE,CEEA CE VA MOTIVEAZA EVENIMENTELE PRIN CARE TRECETI,INTOTDEAUNA PRIN DRAGOSTEA FATA DE DUMNEZEU,LUAM LUCRURILE ASA CUM SUNT,NE ADAPTAM SI MERGEM MAI DEPARTE.PESTE TOT SUNT TOT OAMENI DAR DIFERA SPIRITUALITATEA SI GRADUL DE CIVILIZATIE,DE LA O TARA LA ALTA,SI LA NOI LA ROMANI SUNT DIFERENTE MARI DAR SUNT ESTOMPATE DE PARINTII NOSTRI,DE RUDELE NOASTRE SI DE PRIETENII DIN JURUL NOSTRU.AM FOST SI EU CANDVA 4ANI INTRO TARA STRAINA,AM FOST SUPERVAIZER SI STIU FOARTE BINE CUM MERG LUCRURILE. ESTE DESTUL DE GREU PRINTRE STRAINI,ORCE CE TI-AR OFERI UN STRAIN,DECAT O COMPENSATIE ,BUNASTAREA SI PUTEREA FINANCIARA DOBANDITA PENTRU A VA IMPLINI SITUATIA PROFESIONALA,AR FI UN MERIT DEOSEBIT,ESTE SIGURANTA UNEI VIETI DECENTE,FARA A FI LA MANA ALTCUIVA,CARE PENTRU UN MEDIC E FOARTE COSTISITOARE.MA REFER LA DESCHIDEREA UNUI CABINET PARTICULAR DE UN INALT PROFESIONALISM. DESCHIS,UNDEVA UNDE CREDETI CA VA ESTE BINE .ORIUNDE VATI AFLA VIATA DE MEDIC,ESTE CEA MAI FRUMOASA DAR SI CEA MAI GREA .INTOTDEAUNA,PENTRU UN MEDIC BUN,SE CERE FOARTE MULT STUDIU,TIMP SI CALM MULT,IAR MANIFESTAREA CONSTIINTEI CERE MULT CONSUM SUFLETESC PROPORTIONAL CU RESPECTUL DE CARE TREBUIE SA DAM DOVADA PRIN RESPONSABILITATEA CE O OFERIM PACIENTULUI DIN FATA NOASTRA.DORINTA NEAMPLINITA DE A DEVENI MEDIC,MA AJUTAT SA OBSERV CU MULTA ATENTIE VALOAREA SI IMPORTANTA DEOSEBITA A UNUI MEDIC.CU DEOSEBIT RESPECT,ASIST.STANCIU.DUMNEZEU SA VA AJUTE.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații