Din nou la muncă

       M-am întors și eu acum vreo săptămână din concediu. Am fost iar în țară, că deh, cordonul ombilical greu se rupe. Așadar mi s-a terminat concediul și mie, că doar n-oi fi eu mai cu moț decât toți ceilalți muritori de rând, alergători după mijloace de trai, plătitori de impozite, asigurări, rate la bănci, consumatori de tot felul de produse de la alimente la ziare și mai știu eu ce...

       Au fost 10 zile relativ liniștite, fără prea multă alergătură, fără stres și repezeală cum a fost în iulie. Mașinii mele nu i-a prins însă prea bine acest interval, bateria luându-și rămas-bun fără prea multe scrupule și lăsându-mă cu ochii în soare în parcarea de la clinică.

       Și am intrat după concediu direct în garda de noapte, cu același chef cu care un impotent s-ar duce la prostituate. Însă cum se adună mult de muncă, cum nu mai stai să te gândești dacă ai chef sau nu, devii brusc un roboțel și începi să... robotești. Anamneză, examen obiectiv, tratament. Anamneză, examen obiectiv, tratament. Și iar de la capăt. Iar între timp mai dai o fugă pe secție unde a mai căzut un moșulică sau o băbuță din pat și speri în sinea ta să nu fi trântit vreo hemoragie cerebrală sau vreun femur fracturat, că asta înseamnă de obicei încă cel puțin o oră de muncă în plus, lăsând la o parte consecințele nu tocmai faste pe care le au. Arcadele sparte sunt deja la ordinea zilei, pardon, a nopții.
Iar într-una din nopțile astea am avut câte una din toate. Nu mai zic ce a ieșit, varză ar fi fost deja foarte bine.

Pe curând!

Comentarii

  1. norocos, ai des concediu.... eu am schimbat locul de munca, se pare ca nu e mare diferenta. ca de obicei, in perioada de proba nu prea pot sa iau concediu. adica pana in aprilie.... munca si munca.
    asta e, om trai si om vedea !
    mai scrie-ne si ce faci in timpul liber, viata intre 2 garzi !

    Iulia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot să zic că am des concediu, am doar un anumit număr de zile pe care vreau să-l consum. În rest, de muncă mă satur cât ai zice pește, parcă medicina era mult mai fun în facultate :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații