Am votat!

       Am votat! După trezitul cu noaptea în cap duminică dimineață, trei ore în frig și ploaie și 400 de kilometri dus-întors, mă bucur că am putut să bat și eu un cui metaforic în sicriul mediocrității postcomuniste ce domnește pe plaiuri mioritice. A meritat efortul.

       Sunt conștient că Johannis este numai un om și că de astăzi România nu va arăta fundamental altfel. Și totuși arată fundamental altfel. Pentru că eu o văd altfel. Văd cum majoritatea românilor nu s-a lăsat sedusă de xenofobia și bigotismul puse pe tavă de Ponta. Văd cum Johannis a câștigat în toate orașele reședință de județ din țară, chiar dacă la nivel județean a pierdut într-unele din sud și est. Și sper la mai bine. Și la un întors cândva în țară.

Să auzim numai de bine!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații