În curs de mutare

       Dacă vă întrebați pe unde am dispărut în ultima vreme și de ce nu am mai postat... nu am dispărut nicăieri. M-am ocupat însă intensiv de scopul meu principal din ultima vreme, și anume schimbatul spitalului și al locului (vezi postarea Status quo). Așadar pot anunța că de la 1 iulie mă voi regăsi prin landul Hessen. Din motive de paranoia nu voi da mai multe detalii despre locul exact.

       Sincer să fiu, îmi doream foarte mult Berlin sau împrejurimile, chiar am fost la un interviu la Potsdam la sfârșitul lui ianuarie. Din păcate nu a fost să fie acum, poate cândva pe viitor, dacă va mai fi ocazia. La Potsdam nu a ieșit pasența pentru că postul era pe urgență. Ar fi urmat să putrezesc în urgență timp de cel puțin un an și jumătate până să fac rotația pe altă subspecialitate de interne. Nu, mulțumesc!

       În rest, am avut tot felul de experiențe, de la nici măcar primit confirmare de intrare a aplicației, până la refuzuri standard fără prea mare interes. „Cireașa de pe tort” a fost o invitație la interviu anulată de către spital după trei zile și un refuz venit după alte 3 luni. Și au mai fost spitale care deși mi-au trimis confirmare de intrare, au uitat să mai comunice după aceea timp de cel puțin 5 luni.

       Nu în ultimul rând, în ciuda numeroaselor nereușite până am găsit în final ce doream, pot să zic că am învățat o grămadă despre procesul de aplicație pe un post și cam cum se mișcă mașinăriile de resurse umane ale spitalelor.

       Așa că acum mă regăsesc la jumătatea anului de rezidențiat 4 din 5 pentru medicină internă. Urmează de la 1 iulie 6 luni nefrologie după care 6 luni cardiologie. Urați-mi succes!

Pe curând!

Comentarii

  1. Succes. Bafta in continuare. Si eu ma mut in apropiere de hessen.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îți urez succes in noul drum pe care l-ai ales!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, daca poti cumva te rog da detalii intr-un post viitor despre ce ai inteles in procesul de aplicatie . Mersi...

    RăspundețiȘtergere
  4. bafta. sunt de putin in De si nu pot spune decat: no comment :)
    e atat de departe de asteptarile mele si de povestile colegilor si..de ceea ce scrii tu
    sunt intr-un spital unde pacientii striga hilfe pe coridoare si nimeni nu-i baga in seama, unde jegul e la mama lui acasa , dar ce noroc pe mine ca am ajuns aici....deci asa cu aplicatiile..se pare ca le-a ajuns....sincer la conditille pe care le-am gasit...si mie !

    RăspundețiȘtergere
  5. Mda, nu suna prea roz descrierea ta...cu cat timp inainte ai trimis CV-uri? Eu va trebui sa plec de aici in 2 ani, mi-a spus cineva ca ar trebui sa ma apuc de cautat cu un an inainte, mi se parea enorm, adica ce fac, trimit CV si le spun ca abia la anu' vreau?


    Anonim, cel cu pacientii si jegul...unde DUmnezeu esti?!?!?!??!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am căutat 9 luni până am găsit ceva să îmi convină. Sfatul meu este să rămâi unde ești și să înveți cât poți până se împute treaba sau se ivește o oportunitate foarte bună în altă parte. Altfel nu prea merită stresul, sincer să fiu.

      Ștergere
    2. Sunt pe chirurgie, am intrebat in stanga si in dreapta, nicarei nu sunt lasati rezidentii sa opereze ca aici. Asa ca mai raman, ba chiar ma gandesc daca sa nu imi fac si specialitatea aici iar mutarea sa o las pt dupa examen. Nu m-as duce intr-un land frumos doar ca sa tin departatoare si sa fac un colecist o data pe an..... dar chiar nu imi imaginasem ca dureaza chiar atat de mut.

      Ștergere
  6. eu cu jegu......sunt in...Hessen..landul tuturor posibilitatilor :)
    funny sotory: am fost intr-un spital la un interviu, chefarztu' ff amabil cheama romanca din stuff ca sa ne intelegem si mai bine. fac cunostinta cu conationala. replica 2 sau 3 : "la inceput ma bucuram cand auzeam romaneste"
    Salut toti romanii din De!! Sper sa nu ajung in haul asta niciodata, nici macar peste 20 ani :)
    Rat: nu acceptati primul sau al doilea loc pe care il gasiti , uitati va bine in jur ce vi se cere sa faceti , intrebati cate garzi sunt obligatori ,in realitate vr fi mai multe etc uitati - va concret in ce conditii lucrati aveti pc ce programe au, unde recoltati cu ce
    fffff imp dati o ocheada la chiriile din zona si nota bene : chriasul plateste conform legii nemtesti asigurarea+ impozit +asa numita halbpflichtungversicherung pt proprietar :)...nu ati citit gresit ....dupa care vi se spune ca are logica sa faceti acelasi lucru asigurare pt casa plus fantastica halbpflichtungversicherung si pe numele tau :) :)
    Viel spass!
    ps: nu credeti ce vi se spune, cititi de mai multe ori si cautati forum
    fff multe spitale nu sunt acreditate pt formarea rezidentilor deci e o pierdere de vreme pt cei care vor o specialitate

    Bafta!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vroiam sa va împărtășesc ceva legat de procesul de aplicație pentru un post in Germania si va rog sa-mi răspundeți la întrebări daca doriți! Am trimis un CV pentru un post vacant in Duisburg pe data de 6 mai 2014. Nu am primit la momentul respectiv nici măcar un răspuns de confirmare al CV-unui trimis. Pe data de 13 octombrie 2015 primesc de la ei un răspuns la e-mail in care imi confirma ca au primit CV-ul meu din 2014, imi prezintă detalii despre spital si despre secția respectiva si ma invita la un interviu! Acum întrebările mele: Pentru unii sta timpul in loc si nu știu eu??? sau este normal aici in Germania sa se procedeze asa???

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații